Brev:
Flaske stop
13. december 2010
Alder:
11 mdr.
Flaske stop
Hej Helen.
Vores dreng er 11 mdr og godt på vej fra baby til tumling til rigtig dreng.
Han er glad for mad og spiser det der bliver serveret.
Han får de måltider du tidligere har rådet mig til.
Probemet nu er hans aften flaske. Han plejer at få 200 ml mme kl 23 men nu vil han bare sove. jeg syns det er synd at vække ham for at han skal have den og er af rent egoistiske årsager ikke interesseret i at "lære" ham at han skal have mad der for senere at vænne ham af med det.
Han får havregrød lavet på mme til morgenmad.
Så spørgsmålet er kort.
Kan jeg stoppe med at give ham den aften flaske eller skal jeg så til at give ham jern tilskud?
Hilsen Trine